Monday, April 14, 2008

Beeld en Geluid


Tijdens ons bedrijfsuitje waren we vorige week op bezoek bij Beeld en Geluid, te Hilversum.

Naast een rondleiding door het archief mochten we vrij spelen in de 'media experience'. Ik natuurlijk direct op zoek naar de verloren Klassewerk tapes maar helaas, de aflevering van mijn befaamde optreden is niet aanwezig bij Beeld en Geluid. Wat ik niet is dat je online ook in hun archief kunt zoeken en dat je diverse zaken zoals oude Klasswerk optredens als DVD kunt bestellen. Ik denk dat ik zelf maar eens langs moet gaan met mijn van de TV opgenomen en gekopieerde VHS band..

Wat wel een beetje opviel in deze overigens fraaie media experience in een erg mooi gebouw is dat men toch niet heel erg bezig lijkt te zijn met alle nieuwe media op het internet (geen woord over YouTube bijvoorbeeld). Het voelt allemaal wel een tikje oubollig aan en je krijgt het gevoel dat het geheel voornamelijk een blik is op de Hilversumse in crowd.

1 comment:

FONTY said...

hallo mijn vriend! warme groet ^ ^!
je blog ziet er leuk 0_0

door de manier,
als u unieke lettertype te vinden, kunt u naar onze website.

Met vriendelijke groet;